elevensval

halloj ! Amorina här :D
Nu e de elevensval den här veckan !! vi i the tape har valt julshow och spelar inför hela skolan på torsdag .. nervöst!
då tänkte vi spela the only exception och crushcrushcrush av paraore. :D Det var väldigt kul idag :)
och den 22 oktober har vi vår första typ riktiga spelning, det skia bli kul.. fast jag e jätte rädd att jag ska spela fel.. men,men om jag gör det är det väl inte hela världen kanske..
shit det känns so tiden bara försvinner.. det händer saker hela tiden! och även när det inte händer grejer så försvinner bara tiden! som idag, jag hade tänkt plugga inför no provet och städa mitt rum (som är en katastrof!) men vad har jag gjort ? ingenting! suck, aja får göra det en annan dag..
Nu ska jag ut och äta på restaurang :) möösigt <33

ha det !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0