Tisdag 4/5..Zzzz;)

Hejj bloggen!:D

Idag har det varit en lång dag... fast ändå kort haha;) hur? men aah.. Amorina har juh berättat allt som hände i skolan iaf:)
Dagen startade juh med simning i valhalla.. bra start på dagen tkr jag!:)
Fick testa min nya bikini som jag köpte igår.. den satt finfint;)
Men jag besökte pappa på jobbet och pratade lite med honom:) Han kanske ska betala ett par skor till mig:D as snygga! haha jag säger ALLTID att han absolut inte behöver de men aah.. tror han lixom vill betala de eftersom vi inte ses så ofta.

Ska nog lägga mig.. hihi, men har 2 glada nyheter:D Annes syrra har fått barn, en liten flicka:)
Grattis!
och Mamma, Jag, Anne och hennes föräldrar ska åka till Turkiet i september!!:D
Hoppas de inte krockar med konfimationen som jag ska ta dåh:P

Men nu ska jag lägga mig:)

Pzooa på er!

//essy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0