tävling



http://www.moviezine.se/olw
jao, jag e me i den här tävlingen, man kan vinna biljetter till sex and the city 2 !  och en kartong chips hihi mmm:D
man ska komma med en motivering om varför man ska vinna och här kmr min:

Ester är juh en soffpotatis, sån hon kan behöva lite chips att knapra på medan hon kollar på top model XP hihi och även jag älskar chips.. OLW e nog min favorit faktisgt:) gillar sånna typ naturchips elr va de nu heter haha
och sex and the city äger :) åååh måste se den !! och man vinner 10 biljetter - lita på att jag bjuder alla om jag vinner ! :D chips och bio , kan de bli bättre ?!

hmm.. antar att det finns de med bättre motivering än jag haha men,men värt ett försök :P

//amorina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0