operation dagsverke idag

amorina här !

idag har vi varit ute och samlat ihop pengar för operation dagsverke till flickorna i Sudan hela dan i skolan. Det var iskallt men vi lyckades samla in lite iaf.  haha jag pratade så fort så typ ingen som jag frågade hörde vad jag sa första gångenXP men blev lite bättre på att snacka långsamt när vi hållt på ett tag..
Och idag har jag varit och sett Robin Hood på bio :) den var väldigt bra faktisgt.. hade hört att den va dålig men det tycker jag absolut inte den var!


Igår var jag och shoppade lite nya grejer och färgade mitt hår:) gjorde det hemma denna gången, rött fortfarande, kan inte ladda upp bilder på den här datorn bara, e hemma hos mamma :S

har gjort spanska provet också föresten.. det gick ganska bra tror jag:)
så har jag varit med clara och ester hela helgen<33

Nu är jag trött.. ska nog gå och lägga mej:) godnatt<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0