I åsa

Hejj hejj, Ester här:)
Är i Åsa nu för att fira min morbror som fyller 39 år=) Sitter en liten skitunge brevid mig med namn elin.. Hon e verkligen skit jobbig! Blööö! men,men.. nu e de ledigt i skolan på torsdag och fredag så nu har vi 4 dagar lov:D 
Yeeeaah;) I dag blir de här i Åsa och tårta mumms, har blivit ett kakmonster! Sen senare i kväll blir de Horred! dåh får jag träffa min kära Angelica (anne)! Nu har vi varit bästisar i snart 9 år:) och jag och Amorina snart i 8:D
Nu har elin på komkomkom ni vet den som var med i melodifestivalen! Hatar den!! haha!
Men jag ska vara i Horred hela helgen tror jag, eller så åker vi på Lördagen, dåh hinner jag också träffa min kära Amorina kanske?:)
Men de va So prov idag, jag tror de gick bra!:)
Men funderade på att inte gå för att min mage mår inte bra må jag säga;) hhaa! Ska kolla om jag e laktos eller va de är.
Glömde trosor hit till Åsa och Horred skit! men jag får köpa ett par! 
Jag måste se Sex and the City som kommer ut på bio 27 maj! de e ett måste!
ska dra dit Amorina hade jag tänkt haha! men hon ska juh åka till Spanien så får se hur de blir med de:P
För er som inte har sett Remember me måste se den! 


Puss och Kram på er, nu ska jag dra till horred.. de va inte lång tid vi va här haha, men Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0