essy: Städdag...

Hejj Bloggen!:)
Idag ska vi ha städdag hemma, ska börja snart, tänkte bara äta lite te och macka först, och skriva lite:))
Idag har jag varit i skolan (somvanligt;)) Väldigt kort dag... Skönt, slutade 13.30!! Första lektionen hade vi bild i stället för No!:)
Vi har foto i bilden nu och man ska välja varsit tema.. och Amorina, Alexandra och jag valde Färg! de ska bli kul att ta lite flashiga bilder;)
Men senare idag ska jag gå på en konstutsällning med brossan, hans kompis Sara ska ha den! Kulkul!
Hoppas jag hinner med allt innan jag åker på fredag till Musiklägret... Fullt upp!
Jag ska... vänta ska bara hämta listan jag har skrivit haha.. ojj hade den i min ficka:p
Jag ska:
*Spanska läxa- torsdag
*Välja svenska bok+ dikt antologi:S - Fredag (liv o lovisa.. Amos bok)
*Matte läxa tills på Fredag
*So-prov onsdag.. nästa vecka asså..
men aaah!! Hur ska jag hinna allt!
De låter inte mkt.. men jag har fullt upp.. Tex idag ska jag på konstutsällning 1-2 tim, städa 1,5?, och träna på spanskan 1 tim.

Sen imon slutar vi halv 4! dåh ska jag bara träna på so provet och packa.. och på fredag hinner jag ingenting!
då måste jag typ ta med packningen till skolan för att hinna komma dit!! blöööö och Baajjs!!

Men iaf.. de ska bli kul med läger och jag hoppas vi får träna mkt på crushcrushcrush och träffa nya personer!

Men aah.. jag har fullt upp så ska nog städa lite och inte blogga:P

Pzooa!

En bild på Amorina och jag på Tokio hotel konsären!  Drömmer mig tbx!!
Amorina och jag innan Tokio hotel konserten! drömmer mig tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0