sommarlov!

Hejsan bloggen!
den 19 juni fick vi äntligen sommarlov, och nu e de 8an som väntar.. vet inte om jag ser i fram emot de men de e iaf närmare tills vi slutar skolan överhuvudtaget.
Blev sjuk lördagen den 14 juni och har varit lite krasslig sen dess men febern försvann på måndagen och måndagen efter det blev jag bättre i halsen, så nu hostar jag bara lite.. men känner mig väldigt frisk!:D
hitills på sommarlovet: Sture (kusinbarn), Ingmarie (Moster) och Elin (kusinbarn) var här dem första dagarna (när jag fortfarande va lite sjuk, sen har jag varit i nästet med mina närmaste: Amorina,Clara,Alexandra och Matilda, vi hade en liten tjej kväll hos Claras morfar och berit hihi:) De blev Ansiktsmask för mig och clara och så köpte Amorina och Clara vaxning till benen och jag provade vaxade lite grann med.. men de funkade inte så bra, de va som att raka benen:P Sen var jag hemma och kryade på mig lite, var också ute och solade då och blev lite brun:P
sen var de midsommar och mamma,oscar,några familjekompisar: Ida, Johan och Anna åkte ut till brännö och hade med oss sill och potatis, tårta, och lite sånnt vi hade jätte mysigt och då tog jag mitt första dopp för detta året haha, lite sent jag vet med aah:)
sen solade vi och oscar blev röd som en tomat som vanligt;) Jag trodde jag hade blivit brun men de va rött de också haha, jag blir aldrig röd! men aah nu har solbrännan gått över och jag känner mig lite sommrig med min solbränna!:D
sen denna lördagen åkte jag till Amorina i öckerö:) vi kollade upp buss och färja och så åkte jag dit:)
på vägen dit när jag satt på hållplatsen (järnvågen) va de en kille typ i 20 års ålden som lutade sig ut genom bil fönstret och skrek till mig :RING MIG SEN!! haha, spanien varning;) jag typ kollade på honom och sen åkte bilen.. sen när jag hade lyckats smälta de lite kom en annan bil med typ 5 killar i som vinkade, jag gjorde samma sak bara kollade haha! tur att dem satt i en bil!
sen va jag hos amorina, vi spelade krocket,yatzy såg på film, badade, solade lite, va hos någon som Amorina och hennes mamma kände, gick vilse i hönö haha! och lite sånt! Men i mon blir de liseberg med Anne och Amorina och clara åker till Spanien! e lite avis men jag ska åka till Liseberg med anne och åka till horred efteråt så jag kommer ha kul här i sverige;)
Nu ska jag dra, detta blev ett långt inlägg!

P&K
xxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0