the only exception

hejj,hejj! idag e de tisdag.. (måste påminna mig vilken dag de e för annars kmr jag tro att de e nån annan haha)..
men iaf.. igår kom vi hem typ halv 9 från askim och de va jätte fint ute då me! vi solade och tog ett kvälls dopp, väldigt mysigt! först va de väldigt många där typ barn familjer och så som de brukar men sen kom typ värsta fulla gänget, haha! en av dem satt och grät, en av dem spela fotboll med några killar och typ ramla hela tiden haha.. men,men..  jag har läst ut  hur kär får man bli och expert på att rodna nu och e typ i mitten på bara inte du haha jag e verkligen ett Katarina von bredow fan;) Men jag har iaf lärt mig the only exeption- paramore på gitarr nu väldigt lätta accord du kan lära dig här--- www.youtube.com/watch?v=g1yDyof2cNA .
sen igår ringde Alexandra och jag ska antagligen åka till kungshamn strax efter jag har åkt hem från sätila:)
mamma sa att de antagligen går, så de tror jag;)
Idag vet jag inte riktigt va jag ska göra, de regnar juh så de kanske e dax för eclipse att ha premier för mig idag?.:)
men får se de kanske blir en film kväll med mamma eller så kanske jag ska vara med alexandra men om de blir sol snart ska jag åka till askim igen:)

de e konstigt med mig varje morgon vaknar jag upp kl halv 9 av mig själv och känner mig utsövd hihi, fast jag e lite trött nu så jag kanske somnar sen framför tvn. Men igår innan vi åkte till askim så kollade jag på youtube vilka av koserter som th har gjort och mest kollade jag på när dem va i gbg.. åååh drömmer mig tbx igen! undra nästa gång jag ser dem! de måste jag göra igen! men jag har lovat mig själv att om jag inte gillar dem lika mkt längre när jag e äldre och dem ska ha kanske en konsert så ska jag gå ändå! haha hoppas jag kommer gilla dem lika mkt då, men de tror jag man kan inte bara älska någon då mkt som jag gör nu och sen hata dem!
Åååh längtar också efter Turkiet! guuud va jag och anne ska sola,bada SHOPPA (2000kr) vi ska va där en vecka men om jag och mamma får mer pengar hoppas jag att vi kan vara där en vecka innan dem kmr och leva billigt! leva billigt e inget problem för mig, de har jag gjort hela mitt liv ändå haha;)

P&k
xxxxx



topp 3- bästa band

absolut 1a! Tokio Hotel

absolut 2a Paramore!

tveksam 3a three days grace.. älskar r u ready!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0