horred-23:17

Hej bloggen!
nu e jag i horred, kom hit på kvällen efter liseberg på onsdag.:)
Anne vann stjärnvinst på marabou choklad och jag vann 2 små center hehe..
vi åkte flummride 5 ggr, vi kunde inte få nog! men vi blev blöta! speciellt jag för jag satt juh längst fram! haha
nu har de varit dem varmaste dagarna på hela sommar lovet här i sverige! här i horred va de 30 grader så vi har varit vid helsjön här och badat! där e de jätte fint! först åkte vi dit på dagen när solen var som värmast och sen tog vi ett kvälls dopp vid horisonten! de va väldigt mysigt! sen har annes pappa Kent tagit ut tvn till deras trädgård så där satt vi och åt grillad kotlett med klyft potatis och såg på spanien mot paraguay:) Aah jag har haft riktigt mysigt!
Nu när dem andra ser på scary movie 2 så smög jag hit till datorn.. hihi Tindra annes syrras jessicas barn ligger här och sover.. hur gullig som hälst!
Imon åker jag och mamma hem till gbg och på måndagen tänkte vi åka till askims camping och tälta! riktigt mysigt! hoppas de e 30 grader dåh också.. men de tror jag!:) står juh i tidningen att de kmr vara en väldigt varm sommar, men de ha de ju sått i typ ett halv år.. så de kanske man inte ska lita på:P

Men nu ska jag tränga mig in i soffan hos dem andra och kolla på scary movie!

p&k
xxxx

p.s Amorina och Clara jag tänker hela tiden på va ni gör haha! typ: undra va amo och clara gör just nu hihi!
Puss på er!
älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0