dem dagarna jag var i Sätila

nu har jag tid att skriva vad jag gjorde i Sätila:

Fredagen: Jag åkte buss från centralen till sätila kyrka och gick till Imeni o Göran. Göran var bara hemma då för imeni var o jobba. Jag solade lite och blev vaktad av Lukas hha (så fort någon kmr nära mig så morrar han haha, så jag har blivit lite uppvaktad.) Men sen kom imeni och då gick vi ut med Lukas lite och sen badade vi. Det var väldigt varmt och skönt!
sen gjorde vi inte så mkt mer den dagen. bara solade och badade.
sen skulle jag sova vilket inte gick så bra för: imeni snarkade (haha),det pep nere i källaren och jag tänkte alldeles för mkt, vilket jag brukar göra. Men tillslut gick det.
Lördagen: Då blev det regn och åska på förmiddagen så då passade vi på att baka. vi bakade:
,*
snickers
 
bärrutor
vetebröd.. 
jag hittade ingen exakt bild men den såg typ ut så här föst en kringla.
Mumms va gott de blev! De har jag lagt upp recept på här lite längre ner på bloggen.
sen gick vi ut med lukas och jag blev helt piss blöt.

Söndag: så va de väldigt fint väder på morgonen men sen blev det blåsigt.
men vi gick till stranden iaf och mötte upp emma,hampus,joakim,thomas och anders.
emma och hampus badade och tyckte de va jätte skönt haha! 
sen gick vi hem jag och imeni och åt jättegod mat! wook (grönsaker) och kyckling mmmm!!
sen så gick vi ut med Ingmarie, Göran och jag ut med lukas och så hälsade vi på Thomas (morbror) och då va emma, hampus anders och joakim fortfarande där så alla såg på Sunes sommar och vi hade väldigt mysigt!
då fick jag låna datorn lite.. och skrev de där lilla inlägget från sätila:P
Måndagen: Då var de dax att åka hem.. jag och imeni gick ut med lukas och tog vägen om apoteket och imeni köpte nån fuktkräm till mig och sen så gav hon mig en grej för håret, en mascara sen var det nått mer också:P 
men sen åkte jag hem med bussen till gbg. Jag satte på tokio hotel skivan i oscars skivspelare och lyssnade med hörlurar, men det hörs lite från hörlurarna och jag hade på väldigt högt, och då vände sig en sur tant mot mig och glodde, jag tittade tbx och höjde haha! de va lite roligt tyckte jag, så kollade hon rakt fram och tittade inte på mig nått mer haha!
Jag hittade de här inlägget i skräpposten här på våran blogg för datorn hade hackat upp sig så jag kunde inte skriva vidare så va de kvar här på bloggen!:) de e jag glad för!:) så nu har jag berättat om sätila!

P&k
xxxx

Spanien 09:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0