Godmorgon.... igen!

helvetes jävla piss jävel!!! inlägget försvann. jag hade precis skrivit klart ett inlägg här på bloggen och så gick jag in på bdb för å kolla om de fanns nån bild jag kunde ta därifrån och då stängdes sidan ner, de e alltid så när jag går in på bdb på denna datorn men jag hade glömt av de just denna sekund.
Bajs korv, jaja, me jag skrev inte så mkt jag brukar.

men iaf. God Morgon.
jag gick upp typ halv 10 idag lite tidigt men aah dagen blir juh längre då. hitills på denna dagen har jag läst, kollat på tv och spelat gitarr och som alltid: Sjungt. hihi
men jag vill lägga upp lite färska bilder men jag kan juh inte de eftersom min kamera laddare har försvunnit blöö, men jag får väl köpa en ny.
Men jag ska iaf spela only exception på datorn som oscar har och ladda upp de på min mp3 och sen på bloggen. Men vi får se om de går, oscar ska iaf hjälpa mig:)
då får ni iaf höra min röst;)
Nu e jag hungrig! ska ta lite macka snart som oscar köpte i går, min favvo baugette! mm ska ta de med ett varm kopp te.

här e den boken jag läser. Trodde den inte skulle va så bra när jag läste på baksiden men nu när jag väl böjat läsa e den väldigt bra!
Så här står de:
Emma är bra på att gå balansgång. Hon balanserar mellan sina skilda föräldrar, sina vänner och det faktum att hon fyller tjugo och plötsligt ska vara vuxen på allvar, med jobb och egen lägenhet. Men när närmaste vänninans pojkvänn ringer på dörren och en svindlande närhet uppstår, slaknar linan för Emma och hon böjar vackla.
Inte blir de bättre av att hennes allra bäste vän Markus börjar glida undan och syssla med saker som visar sig bli farliga för dem båda...



Nu tog de lite snabbare att skriva de eftersom jag redan har gjort de en gång haha. men ha de bra!



P&k
xxxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0