Dem dagarna jag var i Kungshamn:)

hejj:) sovit gott?.. jag vet inte om jag har gjort de, fick lixom en liten obehaglig känsla när jag vaknade:S
Tror att de va någonting om min lärare Peter haha! Jag längtar absolut inte till skolan! Hade lixom en stress känsla när jag vaknade:P men,men..
Nu innan jag åker till horred tänkte jag berätta om mina underbara dagar i Kungshamn:)
Fredagen: Satt i bussen kl 14 och lyssnade på musik, men spelaren dampade.. tror typ batteriet e slut.. och jag orkar inte köpa nytt tror inte ens dem har sånt batteri.. den e typ 10000 år gammal haha så jaja.
Men sen kom jag fram efter 2 timmar och byte i torp men det gick:P
Vi gick hem och solade lite och sen mötte vi upp en släkting till Alexandras Familj och hans flickvän.
Vi gjorde inte så mkt den dagen, mest pratade.. vilket jag tycker e väldigt kul ahha!
och så åt vi supergod mat! mm, Grillat och sen till efterrätt frukter med riven vit choklad i ugnen.. mmmm!
Fast vi kanske åt de på lördagen?:P hehe
Lördagen: då var det typ som Göteborgs kalaset fast i Kungshamn och bara en dag.
det första vi gjorde (efter frukosten) var att gå till stranden. först stannade vi vid en men där var det ganska mkt brännmaneter, men vi solade lite iaf och så.
sen gick vi till en strand typ bredvid eller de var inte stränder mer klippor:P
Men där va de också lite brännmaneter men inte alls mkt så vi klev ner från stegen i havet och doppade oss:)
sen när vi kom upp torkade vi direkt heh.
Sen gick Alexandra, John (släktingen;)) och Evelina (flickvännen;)) och jag hah en runda till affären och ner till bryggan där jag och alexandra satt och åt Ben n Jerry!! hihi Med brownie bitar i! ååh vad gott de var! 
Sen fick vi ett sms av alex mamma att "våran favvo grupp Timoteij skulle spela" hahahah!! alexandra sa att hon har typ fastnat på den hela sommaren haha, dem e inte så bra...hahhaa!
vi gick dit och så stod det att om man var under 12 fick man gratis inträde och vi ville lixom inte betala för att de dem haha! så vi tittade på varann och då sa Alexandra: jaaaaaa vi får gå in gratis! ahahhaha vi skattade och hoppade runt, och han som man skulle betala inträde sa: jaja, gå in då.. 
Vi ba yeeeey! hahaahah! men vi fick ingen stämpel som man ska få.. så han kanske fattade att vi var äldre haha!
sen träffade vi Emma och Desiree som Alex känner och så spelade vi kort på Emmas balkong och sen träffade vi några andra typ i 10 sekunder och sen gick vi och spela kort igen hihi.
Söndag: Regnade det. Vi hade suttit uppe till 3 typ och pratat hah, så vi sov ganska länge.
Sen spelade vi lite spel och kl 4 träffade vi Emma och Desse igen, men då var vi hos Emmas mamma.
Vi spelade tecken (fyramannakotte) som vi gjorde på lördagen och så fikade vi och efter de gjorde vi typ utmaningar fast det varade inte så länge för Desse skulle hem och Emma skulle äta:P 
så vi gick hem och fortsatte spela kort.. det var en mysig dag fast man inte gjorde så mkt.
Och så fick dem min msn och jag deras nmr:P 
Måndag: Då skulle jag hem. Men solen sken så vi passade på att gå till stranden innan jag åkte.
Vi solade och badade och solade och badade och pratade och tog kort haha.
sen var kl typ 5 så då gick vi hem och jag åkte kl halv 7. 
innan det åt vi lite mat så jag inte skulle vara hungrig.
På bussen träffade jag Klara i pararell klassen. vi sa typ bara hej men ändå haha.
Jag kunde inte lyssna på musik för cd spelaren var paj. men jag klarade mig;)
sen mötte jag upp mamma och så köpte vi en ben n jerry: cookie dough mumms:D.
De har varit jätte mysigt att vara med Alexandra!
de var längesen vi träffades, då hade vi bara träffas senast när vi var i näset, så de var kul att vara ensam men henne.
mumms haha! dyrt men gott!
Vi på non hihi, har inga bilder på denna datorn, så fick ta från bdb:P
Ily AlexBalex:D
P&k
xxxx

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag tkr oxå det var toppen i kungshamn :D

älskar dej! hoppas vi ses snart igen :) kramar <3

PS: jag gillar inte timotej, min mamma skrev favvo grupp för att hon vet att jag tkr dom e rätt dåliga:D hahaa

2010-08-02 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0