Bibloteket

hello! sitter här på bibloteket och har precis skaffat ett biblotekskort, så nu kan jag använda datorn här:)
Datorn har fortfarande virus så oscar och mamma ska försöka fixa de mha comhem.
de blev ingen camping idag för att vi e lite trötta efter att ha varit i horred sen onsdags, men de kanske blir denna onsdagen eller nått.
nu e de lite mulet här i gbg men värmen e kvar! väldigt skönt, äntligen känns de som sommar!
Nu när jag har tillgång till dator i en timme så ska jag vara inne på dem sidorna jag inte har varit inne på i evigheter:P
Hhaha! föresten min brossa drömde om tokio hotel, några som han hatar! haha! han berättade att han drömde att han var i prag (tror han sa att han höll på med nån musikgrej) men iaf så tog han in på ett hotell där.
sen fick han syn på att tokio hotel bodde på samma hotell så han gick fram till dem och sa: hej, min syrra ester gillar er sjukt mkt så skulle jag kunna få en autografer till henne från er? haha och dem ba: aah och så fick han ett kort med dem me.. ahha!
när han berättade de sa han de e ditt fel att jag drömmer om dem du pratar om dem hela tiden! haha, me jag ba:ah men dem var väl schyssta i drömmer eller hur! men aah.. jag har juh visat 1000 bilder på dem så han kom i håg exakt hur alla såg ut haha!

Igår på hem vägen köpte jag en Frida, vilket jag har velat varje gång de kommer ut nån haha!, men den 8 juni kommer de ut en till då ska jag nog springa ut till affären och köpa den haah!
Imon så ska jag nog åka till stan och köpa en jeans skjorta från monsoon, nagelack och kanske saltvattenspray.

P&K
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0