bengans- på väg till Kungshamn:)

hello!:)
Har precis sprungit ser till Bengans, e helt genom svett! Blöö, men iaf.. dem hade inte fått in live/dvd eller cdn dem sa att den antagligen kmr nästa vecka, men jag kollade va dem hade för skivor.. dem hade inte schrei men dem hade  zimmer 483 live och inte live:P och sen Scream (som jag redan har) och den tyska versionen av Humanoid.
Så jag köpte Humanoid(tysk) för jag såg att på zimmer hade typ alla låtar från scream fast på tyska.
humanoid skivan kostade bara 59 kr:) medan dem andra kostade 169 så jag gjorde ett bra köp;)
På väg till Alexandra ska jag lyssna på scream och Humanoid:D Sen måste jag köpa Schrei, den borde finnas nån stans i gbg och ofc Live cd och dvdn Hhah.
Men Idag ska jag till Kungshamn:D Kulkul! Jag ska vara där över helgen, kmr hem på måndag:P
Sen pratade jag med Clara igår, hon berättade va hon gjorde i spanien och jag berättade om va jag gjorde i sverige:P Vi ska ses efter Kungshamn tänkte vi, så ska jag nog komma till hennes pappa:)
Men nu e jag glad:) Fast inte live /dvd+cd eller schrei, men jag fick den tyska verationen av Humanoid:D:D
Humanoid (german version)- Bengans 59 kr köpt idag:D
Scream fått i födelsedags present:D 169? venne priset:P
P&k
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0