Mamma Mia;)

Hejj.
Det blev inte övernattning i Åsa:P Vi åkte till Kungsbacka och där köpte jag en Frida, och sen satte vi oss på tåget till Gbg.
Sen när jag kom hem satt jag mig i badkaret med Frida tidningen:) Och sen satte jag på Mamma mia.. och började sjunga för fullt, haha:D
 Jag har inte köpt Tokio Hotels live cd eller dvd, jag tänkte vänta med dvdn när hösten kmr, så jag inte sitter vid tvn resten av sommaren hehe.
Igår hos Fredrik, Linda, Elin och Christopher så såg jag och Kigge (Christopher) en skräck film fast solen lyste utanför haha! 
Hhhha, vi spolade typ fram till det läskiga hela tiden och struntade i handlingen ahahha! 
Den var ganska läskig, men inte sååå.. jag har sett läskigare.
men de som var läskigt var att den var hand filmad eller vad man ska kalla det:P
Men det var inga plötsliga ansikten som dök upp.. haha (vilket jag brukar vara skit rädd för haha) Jag satt och höll Kigges hand typ hela tiden.. men den var inte så läskig men jag var rädd för att den skulle vara det:p haha
Sen nu sitter jag här och e hungrig.. och så hör jag filmen mamma mia i bakgrunden, jag satte på den i morse men sen ville jag skriva ett inlägg.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. kanske äta frukost?
P&k
XxXx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0