länge sen förra inlägget nu..




Köpte de här skivorna idag :D Lite onödigt att köpa skivor nu egentligen, man kan ju lika gärna lyssna på spotify - vilket jag typ alltid gör. men det kan ju va skönt att ha nåt att lyssna på i bilen och hemma hos mamma har vi i och för sig inte spotify så det är ju bra .
Både ester och alexandra e sjuka stackarna.. så idag har jag varit me pappa, vi gick till bengans och köpte skivorna (jag som ska spara pengar till spanien egentligen:S men va fan.. lite får man väl ändå köpa) och sen åt vi i haga och köpte lite glass innan det började regna då vi gick hem. Det var väldigt mysigt, de va ganska länge sen jag gjorde nårt me pappa:)
Senare idag kmr jag nog va me clara.. <33

Den här veckan har vi haft elevensval i skolan. Det var väldigt kul och jag valde decopage. Då får man dekorera olika föremål, det var väldigt kul
här e lite bilder på de jag gjorde:

En liten bok..


en kudde med tokio hotel loggan, mitt namn och tre bilder, blev mest nöjd med kudden:)


En låda med serier..

och även den fick ha lite tokio hotel ;)


en serie-ram :)

nästan alla bilderna blev visst lite suddiga..:S


Föressten gå in och rösta på tokio hotel så att dem vinner en rockbjörn!
årets utländska låt: tokio hotel - world behind my wall
årets konsert : tokio hotel - humanoid city

ha det toppen // kram amorina<3 :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0