tjao

hej hej bloggen! Idag har vi varit på valhalla badet och badat med klassen, det var väldigt kul :D fast killarna va typ klara med sitt simtest när tjejerna var klara i omklädningsrummet hahah . Jag, Ester och Alexandra var ganska sega i slutet när vi skulle åka hem, typ va kvar lite extra i bassängen och tog ganska lång tid på att fixa i ordning oss så när vi va klara hade redan alla andra åkt hem hah :P men de gjorde inget, va rätt skönt att åka hem ensamma:)

Vi funderar lite på att skaffa ett månadskort där (på valhalla asså) 

Efter skolan var jag med alexandra medan ester åkte och träffa sin pappa, det var kul fast jag hade så jävla ont i huvudet bara .. :/  har haft de typ hela dan.. usch, ´hatar att ha de.. men iaf.. sen spelade vi med the tape som vanligt på tisdagar:) de e as kul, just nu håller vi på att spela cruschcruschcrusch av paramore, och i helgen blir det mammutläger !! ´yeey:D



Kommentarer
Postat av: Essy

Va kul att du har skrivit ett inlägg:D kanske också ska göra de snart:D<33 haha känns lite konstigt att kommentera sin egen blogg haha!<33



Fast efter vi fått bilderna som vi tog förra fredagen måste vi faktist byta header.. känns lixom inte som min blogg annars hahah!<33 Älskar dih



Pzooa

2010-05-04 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0