amorina

oj oj, länge sen jag skrev nåt :P här kmr lite om vad som hänt senaste tiden, även om ester har skrivit de mesta..

musikläger, de va skit kul!! Vi har verkligen blivit bättre och alla på lägret va skit schysta. Vi gjorde våran egen the tape pizza (the tape heter vårat band) och vi hade allt pålägg som fanns där på den förutom kött efetrsom alexandra e vegitarian och salt för de missa vi XP Så vi hade banan, curry, annanas, sparis, tomat, chanpinjoner, oliver och pizzakrydda.. hmm tror de va allt.. hehe men man fick plocka bort lite, de va mest för dekoration.. vi gjorde pizzan som ett kassettband och skrev the tape på men champinjoner:) vår blev iaf finast.. och den smakade ganska gott.. förutom curryklumparna hahah
Vi repade väldigt mycket, det var kul! och så spelade vi in en låt akustiskt:) och som ester sa så spelade vi vår första livespelning ! Vi spelade Zoom into me av tokio hotel akustiskt, jag sjöng tsm med ester men i vanliga fall spelar jag trummor.
Jag är glad att vi spelade, vi ville ju inte i början men sen så presenterade Stina oss ändå för hon hade inte fått reda på att vi inte ville haha,och då kunde vi inte backa ur..
ååh jag läängtar tillbaka!!

So prov idag :S men det känns ändå som de gick ganska bra.. det handlade om kristendom. Och snart e de spanska prov.. aldrig får man vila ;P

mitt internet funkar inte hemma hos pappa.. och inte telefonen heller.. :S så det blir inte så mkt bloggande nu när jag är där (just nu är jag hemma hos mamma och skriver) men jag hoppas att vi ska fixa det ¨så snart som möjlig för det e där jag har alla mina bilder också..

Idag fyller Anna år (min styvmamma.. hehe låter som värska hämska tanten när man skriver så;P) jag tänkte köpa en ros elr nåt.. har typ inga pengar, jag måste spara till spanien och pier pressure.. men idag ska jag å clara åka till stan och köpa presenter.. störande att alla måste fylla år precis när jag har ont om pengar..

Nu är det långhelg också !!:D fast det ska typ regna hela helgen har jag hört.. fast de kan juh va mysigt de oxå


love yaa ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0