Solig sommar dag i Gbg!

Hejj bloggen de e ester!:)
Min dator har fått virus så jag hatr inte kunnat skriva, men nu e jag hos Amorina och hon duschar.
Men i Dag har det varit en riktigt härlig dag i Gbg! 33 grader i solen! sjukt varmt! vi tog med oss 2 vatten flaskor ut och dem tog slut på ett ögonblick haha! Vi (amorina, clara och jag) tog på oss bad kläder under våra shorts och linnen och så tog vi med oss filt,kort,solkräm,sololja och pengar till Crep! vi hade jätte mysig dag!
Vi åt crep med nutella och banan! Alltid lika gott, har aldrig smakat någon annan smak haha!
sen smörjde vi oss med både solkräm och lite olja på benen! och jag känner mig faktist lite brunare!:)
jag ska snart ta en dusch efter Amorina sen ska vi dra hem till mig och packa för att vi ska sova hos clara och
hyra film och äta godis! men först ska vi gå ut lite och njuta av de härliga vädret!
ååh de har verkligen varit en extremt bra Lördag!:D


här e några bilder på oss förra året:)

Clara,Amorina och Jag


Amorina, Jag och Alexandra

Jag och Clara

haha de ser ut som om clara nicar kungen;)

haha! Jag, Clara, Amorina och alexandra! Vi ser helt sjuka ut!


lilla Jag
;)

Morran och Essy!


Alex och Amorina hhaha! mina sötnosar! DERAS POSE!

MIN OCH CLARAS POSE! ahaha!<33



Ha en bra dag/kväll!
P&K
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0