internet funkar igen !! :D


Amorina här !
Idag är det ingen skola och Anna har fyllt år så vi gav henne frukost på sängen och jag hade köpt en sån där grej man sätter i vinet som en kork med en blomma på. hahah det är nog konstigaste saken jag gett till nån !
Igår var jag och clara på stan och jag köpte en jätte söt hatt på H&M men nån idiot hade rivit av spännet på alla hattar så att man inte kunde sätta på den (det var en liten mini hatt) men jag köpte den ändå och fick rabatt.. får sätta på ett eget spänne på den.
I kväll sak jag, pappa, anna och nåra av hennes kompisar på någonting.. haha vet inte vad det är en för det är en hemlis, anna får inte veta !  Men förutom det har jag inget planerat idag :)

ha en bra dag:) <33

gjorde om min tröja lite genom att klippa i den :P glömde ta en före bild men här e resultatet iaf :) jag tyckte att den var rätt ful innan och gick typ till knäna så e ganska nöjd, fast egentligen e den inte riktigt klar.. tänkte sy på lite knappar men får se hur de blir me de..

Kommentarer
Postat av: ester

Va snyggt du klippte den !!! den va inte alls så snygg innan!<33 Puss på dajj

2010-05-13 @ 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0