Hemma igen!

Hejj! Nu e jag hemma!
Jag hade verkligen hur kul som hälst! träffade nya och en av dem var min gamla barndoms kompis Ellen!:)
Nu har jag allas Msn och så! Vi repade typ hela tiden och vi har blivit såå mkt bättre på bara några dagar!
Vi gjorde våran första live spelning också fast de va akustiskt:P Jag sjöng och jag tror de gick bra, eller hoppas de:P
Vi fick iaf beröm.. vi hade inte heller förberett oss på att spela för vi hade sagt att inte vi kunde låten så bra och ville inte vara med men de viste inte Stina våran ledare så vi fick upptäda endå haha, hon ba: Och nu ska The Tape uppträda och vi ba: va? hhaa okejj vi får väll göra de då. heeh..
men de gick bra:p och de var hur kul som hälst! Vi satt uppe länge vid stjärnhimlen och spelade gitarr och sjöng, åt mat typ hela tiden haha! mm Banan med choklad! Mumms! sen repade vi väldigt mkt, och spelade kort och killarna hoppade i sovsäckar och haha!
de måste göras om!
Men nu ska jag vara en soffpotatis igen och kolla på tv och dricka te och macka!:) måste lägga mig tidigt ikväll eftersom man bara har sovit några få timmar i helgen haha!
På onsdag e de prov och måste plugga gärnet! gjorde de idagl..Men ska göra de mer imon och dåh ska jag också få lite hjälp av Mamma!:P

Men P&K på er ily!
xxxx

förresten: för 2 veckor sen tog Amorinas mamma kort på oss i en foto studio för hon jobbar typ med foto och sånt.. jag skulle få dem idag men har inte fått dem.. men dem kmr snart! dåh ska jag ladda upp några bilder!
Men här kmr en annan bild jag tog en gång i en foto studio:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0