tråkig söndag..

Nu är det söndag och jag sitter och gör läxor ! Fyfan, tror jag dör !! Vill bara ha sommarlov<33 men får väl skylla mej själv att jag typ har skjutit upp allt till idag..
Imorgon är sista vanliga skoldagen, på onsdag ska vi till liseberg och på torsdag är det skolavslutning.. lääängtar !

Igår hände en skit läskig grej, eller det var iaf läskigt då..
jag sov hos clara och vi såg på skräkfilm (som vanligt typ haha) och efter de satt vi uppe ganska länge och kollade på nåt dåligt pågram på tv och helt plötsligt sattes bara damsugaren på som stod i andra sidan av rummet! Claras mamma låg och sov och det var ingen annan än vi där och både jag och clara satt i soffan ! Först fattade jag inte va de va och det blev bara högre och högre, vi som redan innan hade varit uppskrämda av skräckfilmen blev skit skraja och gick tillsammans upp och stängde av den och drog ut kontakten. Och jag kunde inte låta bli att tänka att den skulle sättas på igen.. när vi dragit ur kontakten:S scary
det låter inte så läskigt när man berättar, men då va de skit läskigt!

På morgonen fick vi veta att det typ hade varit ett glapp och att damsugaren inte funkat innan, men efter de gjorde den de.. haha de va juh bra iaf :P

Aja får nog fortsätta med läxorna nu, har bara svenskan kvar och den e juh inte så jobbig..

haha kolla på de här.. det låter typ exakt som Tom säger "han behöver en ny hjälm"

ha de gött !
//amorina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0