España here I come !

Nu har jag badat första gången i sverige i år:) måste ju göra det innan jag åker till spanien, det blev ett sent första bad i år.
Vi har varit på liseberg med skolan och det var sjukt kul, och nu e skolan slut och det är ännu roligare !!
jag har inte gjort så mycket på sommarlovet hitils, jag, alexandra, matilda, ester och clara sov i näset hos claras morfar, det var jätte mysigt. Fast jag var tvungen att gå upp jätte tidigt för jag var tvungen att gå till tandläkaren kl åtta :S men som tur var åkte snälla ester med mig in till stan <33

senaste dagarna har jag varit på öckerö, och ester kom dit i helgen. Det var jätte mysigt men så skulleb vi gå och grilla hos nåra av mammas kompisar och jag & ester tänkte gå hem. Det tar typ 45 minuter att gå därifrån hem, och efetr typ en timme efter att vi gått ringer min mamma och frågar om vi e hemma, då är vi fortfarande ute och har ingen aning om var vi var hahah det visade sig att vi hade gått ganska fel och inte alls var nära huset trots att vi gått så länge. Så mamma fick hämta oss med bilen, hahah fan va dålig jag kände mig XP
Jag går alltid vilse på den där jävla ön, allt ser ju likadant ut !
Men dan efter lyckades faktisgt jag och ester hitta till stranden och tillbaka igen *stolt* ;P

Imorgon åker jag till spanien med Clara !! läängtar sjukt mkt:)
Vårt plan går klockan sju, så vi får gå upp jäkligt tidigt :P

kommer sakna er här hemma<33

Jag har klippt lugg oxå, eller alexandra och ester klippte den på mig:) dem borde bli frissörer i framtiden ;)


GLAD MIDSOMMAR (i efterskott XP)

och krya på dig alexandra som e sjuk :( <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0