Torsdag- 12.09

hejj- ester här!:D
Igår kom Amorina och Clara hem:) Jag har inte ringt dom än.. har gjort annat lixom, men jag kanske ringer dem idag, får se:P
Men igår kollade jag på bengans om dem hade Live dvdn från tokio hotel men den var slut!! Alexandra sa att den kom ut i går här i sverige hah men aah på fredag kommer den ut.. men då ska jag åka till Kungshamn=D, antingen 13.00 , 14.00 eller 15.00 men bengans öppnar 10 så jag ska springa till Bengans innan jag åker till Kungshamn, så får vi se om den har kommit då.. och så ska jag också kolla om dem har Schrei  då ska jag köpa den med:)
Nu börjar solen titta fram igen, jag och mamma tänkte åka till Saltholmen idag med och bada, vi åkte dit igår istället för styrsö:P De var väldigt skönt, vi badade och solade:) men nu börjar jag ändå känna att de inte e lika varmt som de har varit dem andra 2 veckorna..:/ hoppas värmen kmr tbx!
Sen måste jag och Clara bo i Näset snart! Vi har bestämt att vi ska bo i lillstugan en vecka och köpa mat och sköta oss själva:D kulkul:)
Men jag ska nog vara mest med familjen innan skolan börjar sen börjar skolan och då kan jag vara mkt med kompisar hehe.:P De har varit väldigt skönt faktiskt att vara hemma i sommar med Familjen!:) 
Men Amorina frågade mig om jag ville följa med och se Håkan Hellström i oktober med hennes pappa men nu vill oscar också se honom med mig...  så vi får se. De e juh kul att gå på en konsert med brossan lixom;) Och så får man stå upp :P
Nu lyssnar jag på zimmer 483 Live:) ååh en tjej får sjunga med bill nu! ååh vill vara henne! 

P&k
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0