ord, vad skulle man göra utan dem?

Hej:) Hemma från Kungshamn nu. Jag har verkligen haft det toppen!:) Men orkar inte berätta allt nu.. kl e mkt;)
Var på bibblan idag, jag har verkligen börjat att intressera mig för böcker och att skriva, jag har skrivit dagbok till och från sen jag var 9 år. Men läst har inte varit mitt störta intresse.. förrän nu. när man läser, glömmer man bort sitt eget liv en stund och fokuserar sig på ett annat. De e ett sätt för mig att koppla av.
rubriken.. va skulle man egentligen göra utan ord. Man skulle inte kunna förmedla sig till andra personer utan ord.
man kan både höra och läsa dem. 
Jag lånade en bok som handlade om hur man ska börja skriva. Den boken fascinerade mig jätte mkt!
de stod att om man vill börja skriva kan man skriva dagbok, blogga och också skriva citat com man kommer på sådär ibland.
allt det gör jag, men jag ska börja ha ett block i min handväska, överallt.. skriva ner allt. Vad jag tänker, funderar på, låtar, dikter.. mm men jag måste hålla den säkert.. så ingen kan se den. de kmr bli svårt.
Jag har iaf kommit på början av en bok. Jag tror den kommer bli bra.. om jag inte ger upp och fortsätter skriva.
Jag ska bli jonarlist ! resa, intervjua, skriva.. allt sånt juh.. Jag vill bli en författare.. eller bara skriva lixom.
haha, gud va jag pratar.:P
Idag såg jag en film Closer, va de någon annan som gjorde de?=) Den fick jag inspiration från, till min bok.
Jag tror jag vet va den ska heta... kanske "Elisabeth" eller "Främling" eller kanske, "Han med dem bruna ögonen".
haha.. jaja får se.
Imon drar jag till HOOORREEDD=D haha 
P&k
xxxxx
mmm, inman;) haha han som spelar Dan i filmen och som heter: Jude Law! mums;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0