Lygnern!

hejj bloggen:)
Idag har jag varit vid stranden hela dagen!
emma och hampus mina kusinbarn kom hit igår och då spelade vi lite fotboll, åt mat och bakade jordgubbstårta till efterrätt. Mums!
sen somnade båda som två små stockar i oscars säng.. så mkt dem e igång hela tiden.. fattar inte hur man orkar! haah, men sen vaknade hampus och åkte hem med hans pappa Joakim och emma stannade kvar.
Sen vaknade hon mitt inatten och skrek : PAPPA!! stackarn, jag sparang upp och tröstade henne och sa att han skulle komma imorgon på morgonen och så lugnade jag ner henne lite, sen fick hon sova i min säng.
Men sen vaknar juh hon såklart 8 på morgonen och jag får tvinga mig upp och sätta på barnkanalen till henne och sen somnade jag om.
Men sen så kom Joakim och Hampus och jag, emma och mamma åkte med dem till Lygnen i sätila och hälsade på ingmarie och göran (min moster och hennes man) där åt vi mat och sen plockade vi lite smultron, sen fortsatte vi bada och sola, typ de ända man kan göra i de här vädret!men imon åker emma och hampus till hai chaparall ååh älskar de stället, har så många barn minnen där i från. Idag va de 35 i solen och 25 i vattnet så skönt, De va länge sen jag var hemma i sverige en hel sommar de va typ senast när jag var 9 år, jag har alltid rest till grekland eller bulgarien en vecka på sommar lovet och förra året va juh spanien, men nu blir de en resa i höst istället, och de e de juh nästan för varmt haha, 42 grader.. frågan e om jag kommer klara den värmen.. haha.
Lygnern e den bästa sjön, man brukar juh alltid säga att i sjöar e de äcklig botten och inte klart vatten, då har ni inte sett lygnen! tänk er havet fast utan sjö gräs, äckliga fiskar och saltvatten som man känner smaken av,
Lygnern e helt klar och fin, och stor! haha men aah bullshit;) haha
sen kl 6 åkte vi hem till gbg och jag e helt slut! trött efter en dag på stranden, men på fredag kmr jag dit igen, ska åka dit med buss.:P Vill shoppa lite igen.. får göra de snart! ska göra de när min månadspeng kmr!


Lygnen:)


P&K
xxxx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0