hemma igen-ester

hello!:)
nu har jag varit på campingen i 2 dagar till och sovit i vårat nya tält.
igår var vi och sola och bada hela dagen på askims strand:) de va jätte varmt och de va havet med!
först va de jag,mamma och Ida som var där, vi lyssnade på musik, läste åt vatten melon och bullar och strömming med potatismos och så badade vi och sola såklart! (har fått lite mer färg) hihi men senare typ 7 (när de fortfarande va lika varmt) kom Oscar och hans tjejkompis (vilket jag tror e lite mer än så) Sigrid. vi badade också och sen gick vi hem och grillade på engångs grillen och jag och Sigrid löste lite korsord, hon var faktist väldigt schysst:) vi pratade om allt möjligt.. hhaha jag blir bra "kompis" med alla Oscars tjej kompisar:P hon var 18 år typ medelåldern mella mig och oscar haha, men hon ser ut som 21 och de va de som oscar trodde från början att hon va:P men iaf sen när dem hade gått gick jag och mamma och kollade på matchen tyskland- uruguay jag hejjade på tyskland igen och dem vann juh:) 
sen gick vi å la oss:P 
men i förrgår va jag och mamma och spelade kort, och då kom typ några engelskmän (killar) förbi vårat tält och så sa nån nått som jag inte förstod först och sen sa den andra killen typ som om han svarade på frågan och kollade på mig och sa : Yeah, she looks nice. Hhah, mamma bara blängde på dem och då sa jag: dem menade nog dig haha.
men aah härom dagen gick också en kille förbi och blickade åt mig, sånt händer äver i sverige antagligen. Jag vet inte om man ska gillade eller inte, jag bryr mig inte så mkt bara kollar och skiter i de sen vrf ta illa upp om dem inte skulle typ va äckliga.. de gillar jag inte, men sånt e ok men väldigt löjligt.. dem lockar mig inte direkt, tvärtom!
Men nu sitter jag hemma.. med en fungerande dator!:D Yeey, osacr tog eriks hans kompis dator som han har haft här i evigheter och inte hämtat, så nu har vi laddat upp allt från våran förra dator till denna.. apple dator!! skit fin vit och kostar flera tusen! känner mig lite som sarah jessica parker som sitter här med en apple dator och skriver:) haha, hoppas inte en sad mac kommer upp på datorn som på ett av avsnitten! hha
..på Fredag åker jag till Sätila till min kära moster:) hon jobbar halva dagen men sen kommer hon vara hemma hela tiden! jag e där över helgen och åker hem på måndagen. Jag reser runt hela tiden, vilket jag tycker  e väldigt skönt, jag har typ inte varit med kompisar på hela sommarlovet, vilket jag faktist tycker e skönt mä fast man längar, de e skönt att längta! Man behöver lixom bara vara med släckten och lite utan för stan och slippa allt man e van vid, ta en liten break, förra sommaren va jag juh med kompisar hela tiden, mest clara.. de va nog den bästa sommaren men skönt att variera.. de kanske har varit för mkt kompisar.. så blir de i bland med mig man blir helt isolerad och denna sommaren behöver jag vara hemma:) sen blir de turkiet.. jag kan inte sluta tänka på de:)
P&k 
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0