Godmorgon!:)

   
helloo!:) sovit gott? de har jag:) lyssnar på Gegen Meinen Willen- Tokio Hotel:) 
Bilden  e typ 1 år gammal:P
Men iaf, Idag ska jag och mamma hälsa på pappa och Oscar på jobbet liten stund och sen åka vidare till Styrsö och bada:) Igår åkte vi till askim kl 3 och åt lite mat och solade, det regnade men va as varmt i luften (sommar regn... likey!;)) sen Pratade va man ska göra typ när någon iakttar en eller typ flörtar och jag brukar alltid undvika dem som gör de men så sa jag på skojj: då kanske man ska flörta tbx nästa gång haha och så kom 10 killar förbi oss och sa : Hiii,  och tittade på mig och så kollade jag på mamma och sen på dem och så Hiiii;) haha jag och mamma skrattade as mkt hah dem blev värsta glada haha!
Men iaf sen har jag typ börjat skriva en låt, jag gjorde de igår natt.. får se hur det går med den, man måste hitta en bra melodi.. och de e lite svårt.
Men igår åt jag och mamma ute på gården, hoppas vi gör de idag me:)
men förresten jag har faktiskt börjat tänka på vad jag ska välja för gymnasium, jag vet att de e lite tidigt de e 2 år kvar men iaf. Först tänkte jag hålla på musik typ musik skola och så men jag vet inte jag vill de men jag vill också göra nått jag kan utbilda mig till och då tänkte jag också restaurang/café skola men de kan nog kanske bli lång randigt sen har jag också tänkt på Foto/konst skola men nu tänker jag: jonalist (stavas?) då kan man ju skriva i en tidning eller intervjua och resa mkt.. och allt de där älskar jag! Får se vad jag väljer om 2 år;P   
P&k
xxxx      
ps: igår började jag lyssna på the sounds igen och jag trodde att jag bara gillade typ 3 låtar av dem men alla är faktist väldigt bra.. så nu har jag börjat lyssna på dem igen (påminner mig om när jag var liten:) då var allt mkt lättare!).  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0