go' morron;)

hejj bloggen.. nu när jag kollar tbx på mina inlägg ser jag hur tråkigt de ser ut har inga bilder upplagda: men vet ni vrf; jo jag har inga bilder på denna datorn änn men de kmr vi ladda över från våran förra och att jag alltid glömmer, jag tänker : "nu ska jag ladda över en bild på bloggen" tex skittles på ett av dem och mina kläder som jag köpte men jag hittade inte bilder på dem, och så har jag ingen kamera.. eller jo men kamera laddaren e sönder.. men jag looooovvvvaaar att köpa en ny!:).. inte för att någon läser den då, men ändå:D

Nu e de en byggare utanför mitt fönster:S ska dem aldrig sluta jobba? dem har jobbat här väldigt länge på vår gård! liite jobbigt!

så här ser dem skittlesen ut dem som jag åt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0