Askim camping- torsdag

hejj bloggen!

igår åkte jag och mamma ut och campade!:) skit mysigt!
de började med att vi beställde taxi och åkte ut till askim (jag vet.. askim ganska nära oss och tydligen väldigt konstigt att campa där man kan åka buss till på 20 min, alla ba VA! haha, bor ni i masthugget och campan 20 min bort haha) men iaf.. vi kom fram, jag lyssnade på tokio hotel skivan scream och vi åt jordgubbar med grädde och sen solade jag lite och läste:) blev lite bränd igen men bara där precis runt bikinin:P sen gjorde vi de som man brukar göra äta, tog en promenad vid stranden och stannade vid bok bussen och hyrde 2 filmer twilight och upp och så hyrde jag en frida special (juste måste köpa frida idag!) Men iaf sen va de match Tyskland mot Spanien och de va några tyskar där i tv rummet och de va sån spänning och på något sett en gemenskap. Första halvleken kollade jag typ inte alls på matchen.. jag kollade bara på en tysk tjej i min ålder, hon tänker på tyska och pratar de.. sjukt egentligen! att de finns så många språk men aah.. förut tyckte jag inte tyska va så fint men nu efter jag har börjar gilla TH har språket blivit till något helt annat.. ett vackert och väldigt spännande språk, jag tror inte att jag skulle vara lika fäst vid tjejen om hon pratade typ spanska eller ryska för tom,bill, georg och gustav pratar juh samma språk som henne och de e rätt coolt ahah.. tänk om hon också gillar th .. gud va mkt skit snack jag pratar men aahh, ahah.
Spanien vann, dem flesta va inte sådär jätte glada eftersom de va mest tyskar där men några blev glada hihi..
jag hejade också på tyskland eftersom dem flesta gjorde de och de va sån spänning i rummet.. och de skulle va också väldigt kul om tyskland och holland skulle möta varann! men nu i finalen hejjar jah på Spanien:)

Idag vaknade jag i tältet.. de va värmt och duggade lite.. jag skrev lite i min dagbok och läste lite.. sen packade jag i hop shampoo, balsam ,handukar och smink och gick ut till huset där dusharna fanns.. jag tog en dusch och de va väldigt härligt att gå upp så tidigt och duscha. Hade lust att ta en jogging tur.. men hade inga kläder till de och hade ingen aning om var jag skulle springa.. men jag sminkade mig lite och la mig i tältet igen , lyssnade på th igen och försökte väcka mamma:P
Men sen gjorde vi lite te och macka i tv/mat rummet (där vi satt igår o kollade på match) sen packade vi ner lite kläder och tog mammas rull väska och gick hem:P vi har kvar tältet där och så men ville bara hem och se på twilight och mamma ska köpa ett nytt tält för vårat va lite gammalt och smutsigt:P
och nu sitter jag här framför datorn:) såg nyss på bilder från spanien nu när Amorina och clara e där:) dem ser ut att ha roligt:D
men nu ska jag nog göra något annat på datorn och inte skriva så mkt mer för de blev rätt långt haah!
lovar att fixa min kamera så jag kan lägga upp lite bilder!

P&k
xxx
ps
. amo jag saknar dig här på bloggen! hihi, du får skriva lite här med!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0