sjunger för full hals!!!

REEEAAADYYY SEEEET GOOOOO IIITTTTSSS TIIIMEEE TOO RUUUUUUUNN!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaa!! ni skulle bara höra mig nu!!! Lyssnar på Tokio hotels Live cd på Spotify!!
Jag sjunger bokstavligt talat det högsta jag kan!! Hhaha! Är förvånad att mamma inte har kommit inn och sagt att jag ska vara tyst och inte skriva hahaha!! Men det har hon inte gjort!! och jaaag eeeee GLAAAAAD FÖÖÖR DDDDEEEET!!!! :DD:D:D Hhihihih... nu gjorde tokio hotel resten av min dag BÄÄÄSSTTT!:;D:D
HUUUMMAAANNOOOIIIIDD!!:D
HIHI OCH NU... PHANTOMRIDER!:D 
http://www.youtube.com/watch?v=XqkpOfxS53I
TOKIO HOTEL SWEDEN SCANDINAVIUM!! THE BEST DAY IN MY LIFE!

Här ääälskar alla Tokio Hotel GÖTEBORG. 
Det var glest mellan bänkraderna - men det kompenserades av en desto mer entusiastisk publik. För det var ingen som kommit till Scandinavium i går kväll som inte äääälskaaaade Tokio Hotel. 
- Vi har väntat i två år på att få se dom, sa Madelen Thomsén och Nathalie Sunnefjord från Kungälv innan de släpptes in på arenan.

Tokio Hotel lockade 3 700 personer till Scandinavium i går, varav 1400 hade köpt ståplats framför scenen. 
Och det gick inte att ta miste på deras dyrkan av det tyska bandet.

Äntligen dags

Minsta lilla rörelse bakom scenridån framkallade öronbedövande skrik. Däremellan skanderades: Tokio Hotel, Tokio Hotel...
Efter lång väntan var det äntligen dags. 
Strax före klockan 21 stod bandet på scen och skriken från fansen överröstade nästan musiken.

 

Tänk att Jag! Jag Ester Hilmersson har fått uppleva det! Jag har fortfarande inte förstått det!:D

 


P&K

xXxXxXxXxXx

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0