åker runt för fullt;)

Helloo!:) Har typ en halvtimme på mig att skriva ett inlägg men det hinner jag haha, skriver inte sååå långsamt;)
Men om en halvtimme ska Ingmarie o Göran hämta mig och mamma här från Istorp för att åka till Åsa, till Fredrik (typ mammas bror:P) Linda (hans fru), Christopher och Elin (deras barn:P) Vi kanske ska sova där en natt och sen HEM!
JUSTE! (just det;)) Idag är det 1 AUGUSTI! ooohhhnoooo!! BAJS! typ början på hösten juh!
Men,men inte tänka så!... tänk på GLADA SAKER;)
Men iaf.. Igår så var vi i skogen och plockade svamp. Först var jag inte så där jätte sugen.. men jag följde med.:)
I början var det varmt och massor med spindlar som kröp på en (kanske inte massor hhe) men sen blev det kul!
Vi hittade mycket kantareller och plockade som om vi inte var födda för något annat!
Det var väldigt kul! Vi gick måånga km i skogen, blev värsta förvånad att de va så långt vi hade gått.. det kändes inte så för när man kanske går på en väg i många km så känns det mer uttröttande för att man ser att väger fortsätter och blir längre och längre... de e jobbigt men de här var väldigt kul.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att duscha.. är fortfarande rädd att ha en festing:S
Sen såg vi på film ... 2 stycken:) I love You Beth Cooper och Farsan.
sen idag var Sture (7år kusinbarn.. typ kusin för mig) och hans kompis uppe typ 6-7 på morgonen! blöööö!
dem hade typ glömt att jag sov i soffan sa dem så sture höll på att smälla flugor på mig!!!
Jag ba: AAAAAAAAHHHHHH!! och han ba: ojj då jag visste inte att du låg där.. hihihi.
Jag fick typ damp! blääää på dem!
Men nu har dem åkt och jag ska åka till Åsa:P
 berättar mer om "resan" när jag är hemma i gbg!

P&k
Xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0